Kristen som 11-åring och Robert vid inspelningen av Harry Potter

Access Hollywood har rotat i sitt arkiv och hittat intervjuer med en 11-årig Kristen Stewart när filmen Panic Room precis hade släppts och en skrattande Robert Pattinson vid inspelningen av Harry Potter and the Goblet of Fire.

Är det någon mer än jag som tycker att Kristen ser ut, beter sig och pratar på samma sätt som hon gör nu för tiden? Jag är dock glad att hon bytt frisyr!


[via]

NÄR VI ÄNDÅ PRATAR HARRY POTTER...
... vad tycker ni om Harry Potter-serien? Är den bättre än Twilight eller tvärtom? Själv tycker jag att båda är lika bra, men det är svårt att avgöra eftersom de är så olika. Ibland lutar jag faktiskt åt Harry Potter-hållet. Dock kan jag mycket mer om Twilight än om Harry Potter (även om jag inte kan så lite om det heller...) eftersom jag drivit Twilight i blodet i över ett år och varit så galet inne i Twilightvärlden. Så vad tycker ni?
Harry Potter, Twilight eller båda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0