Hundägare

Om ni undrar varför bloggen inte uppdateras lika flitigt och ofta som förut beror det på att jag alldeles nyss fått tillskott i familjen - en hundvalp. Leah, som hon heter, måste tas hand om ordentligt de första månaderna och jag prioriterar såklart henne högre än bloggen.

Bloggen lever fortfarande kvar och ni kommer att få mycket uinformation och spoilers från Breaking Dawn, så det blir inga större förändringar. Hoppas ni förstår och att ni ändå ser till att följa mig. :)

Jag lägger in en video då jag, pappa, min syster och mina släktingar var hos min faster i Skåne. Det är deras hund Freja som är mamma till småttingarna. I nuläget sitter vi hemma och myser med vår svartvita pälsboll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0