Tävlingsresultat

Nu är tävlingen om fyra biljetter till Twilight Fan Event avgjord! Tack till er som har deltagit och stort grattis till er som vunnit biljetterna!

3:e plats: Hilda M, 13 år vinner en biljett med denna motivering och kreativa bild:

2:a plats: Lin T, 13 år vinner en biljett med denna motivering och kreativa bild:

1:a plats: Setna K vinner två biljetter med denna motivering och kreativa bilden på Robert Pattinson:
Hej! Jag heter Setna och är 17 år gammal. Jag vill så sjukt gärna vinna 2 biljetter till fan eventet och min största anledning är att göra min kompis som är ett stort fan glad. Det var hon som fick mig att börja läsa twilightsagorna för några år sedan och hon har lika hög grad twilightfeber idag som första gången hon läste twlight. ( hon hade en bild på Edward och Bella på sin 17års tårta!!) Om jag vinner en biljett till eventet kommer jag ge bort den till henne trots att det är en stor dröm för mig att se twilight-stjärnorna själv. Jag satt vaken länge igår kväll, (trots matteprovet idag)  för att rita en bild på Robert Pattinson och skicka in den till din tävling när jag såg att jag kunde få en chans att vinna biljetter!

Varför jag gillar Twilight: Jag har alltid varit super fascinerad av vampyrer och twilight är den BÄSTA "vampyrhistorien" jag läst!! Jag kan sååå känna igen mig i Bellas karaktär och jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har sätt filmerna och läst böckerna! hahah jag har tillochmed drömt om att jag träffat dom...gud vad häftigt det skulle vara..!"



Grattis till er alla! Biljetterna skickas till er imorgon, torsdagen den 27 oktober, och kommer alltså komma fram till er på fredag. Förhoppningsvis blir det inget krångel med posten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0