Frågor och svar

Ikväll har jag fått några frågor ang. tävlingen om biljetter till Twilight Fan Event som jag ska starta igång på bloggen. Jag tänkte besvara dem här.

Är det VIP-biljetter eller vanliga biljetter?
Det är vanliga biljetter med sittplatser.

Vilka platser och rader?
1) Rad 6 plats 26
2) Rad 6 plats 27
3) Rad 22 plats 35
4) Rad 22 plats 34

När startar tävlingen?
Tävlingen har inte börjat ännu och jag har inte meddelat vad ni ska göra för att delta. Det kommer antagligen upp imorgon (22/10) eller senare ikväll!

Kan jag få köpa biljetterna?
Jag säljer inte biljetterna, dels för att det är olagligt och dels för att jag ska hålla i en tävling där priset är just biljetterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0