MTV Movie Awards 2011

Nu är jag äntligen hemma igen och kan äntligen lägga upp bilderna, videoklipp och BREAKING DAWN PART 1-TRAILERN (!).

Jag har väntat i flera veckor på att trailern skulle släppas, precis som ni och många andra. Och nu äntligen! Bara för att den är så otroligt bra och gör en så exalterad måste jag lägga upp den först.





Detta är några screen captures från trailern.





På MMA kom det också ut en bild på Edwards och Bellas bröllopsinbjudan. Tyvärr är det ganska svårt att läsa vad det står på den första, men som tur var hittade jag en annan som går mycket bra att läsa.






Här följer några gifs från årets MTV Movie Awards.


















Här kommer några blandade stillbilder från MMA.

Kristen Stewart och Lily Collins.

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lmcdztRoJD1qhzyhno1_500.jpg

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lmcekpUsDr1qhzyhno1_500.jpg

















Det ser ut som om Nikki har tatuerat/skrivit dit pojkvännen Pauls namn på handen... Gulligt!

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lmedcb34Ll1qhzyhno1_500.jpg




Från MTV Movie Awards efterfest.






På MMA pussades Taylor och Robert, vilket de flesta kanske redan kände till eftersom videon där det händer finns med i föregående inlägg. Här får de andra i Twilight-castet säga vad de tycker - och för de flesta hade det bara varit en tidsfråga! Skämt åsido, haha.

Tags: MTV Shows


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0