Comic Con-materialet

Jag har varit upptagen denna vecka, men glömde tyvärr att informera er om det. Här kommer material från Comic Con - allt från bilder till intervjuer.

Först och främst måste jag visa det klipp från Breaking Dawn som visades. Underbart, men jättedålig kvalitet. Någon har filmat direkt från en storskärm och jag har tyvärr inte lust att leta efter bättre kvalitet nu. Så fort jag får syn på det lägger jag upp det här.




Intervjuer












Bilder











loading

 

 


Elizabeth Reaser, Ashley Greene, Taylor Lautner, Nikki Reed & Julia Jones - Comic Con-porträtt.



 






























Bronson Pelletier - Comic Con-porträtt.


Immortals-panelen med Kellan Lutz.


Kristen Stewart med Snow White and the Huntsman-panelen.

Klicka här för fler bilder.


Breaking Dawn samlarkort






Se resten av samlarbilderna här.

Via twilightsweden.se och twilightktr.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0