Låg profil i Twilightvärlden

Just nu kan jag rapportera att Twilightvärlden håller en mycket låg profil... Men inte länge till! Ganska snart kommer Taylor Lautners Abduction ut på bio (7/10 i Sverige, 23/9 i USA) och någon gång nästa vecka kommer vi antagligen få se och lyssna på de klipp från Comic Con som fans filmade på storskärmar i mycket bättre kvalitet! Ha lite tålamod så ska ni se att det drar igång igen. Jag kommer ändå uppdatera varje dag.

Twilightvärlden är inte död - den bara vilar ett tag! Det är alltid något man kan skriva om, alltid någon intervju eller bild som kommit ut. Ta och kika in på bloggen regelbundet, för jag postar alltid sådant som jag själv skulle vilja läsa och se som läsare!

Fantisera om bröllopet så länge så ska ni se att det blir bättre... ;)

 

Med vänliga Twihälsningar,

Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0