Viktigt: Stephenie Meyer om BD-bilderna som läckte ut

Som jag förmodade var det inte meningen att Breaking Dawn-bilderna som jag visade upp härom dagen skulle komma ut på Internet. Nu ber Stephenie Meyer att vi fans inte ska skicka vidare eller posta bilderna någonstans och därför tar jag förstås bort inlägget där jag visade upp dem. Jag har förståelse för det och skulle inte lagt upp bilderna från första början. Hoppas att ni som har bilderna sparade på era datorer genast tar bort dem och ni som har bloggar raderar inlägget där ni visade upp bilderna, så som jag har gjort. 

Så här säger Stephenie Meyer

"Today the photos have been removed from YouTube after a copyright claim was issued by the producers of the final films in the Twilight series, “Breaking Dawn”.

In a statement released on Facebook last Saturday, the author of the Twilight series, Stephenie Meyer, pleaded with fans not to release any more photos from the films to be released at the end of this year, and the final in 2012.

“Please, for those who are posting, stop. And please, though the temptation is high, don’t view or pass on these images. Wait for the film in its beautiful, finished entirety to thrill you.”

That was the request was backed up by director, Bill Condon and Producer Wyck Godfrey."

Svensk översättning:

"Idag blev bilderna raderade från YouTube efter det att ett upphovsrättsanspråk utfärdades av producenterna av de slutliga filmerna i Twilight-serien, "Breaking Dawn".

I ett uttalande som släpptes på Facebook i söndags, bad författaren av Twilight-serien, Stephenie Meter, fans att inte vidareberfodra (d.v.s. lägga upp på bloggar, hemsidor etc.) några bilder från filmerna som släpps i slutet av detta år, och slutligen 2012.

"Snälla, till de som postar de här bilderna, sluta. Och snälla, även om frestelsen är stor, tittade inte på eller vidareberfodra dessa bilder. Vänta på att filmen i sin vackra, färdiga helhet får dig att rysa av spänning."

Det var den begäran som backades upp av regissören Bill Condon och producenten Wyck Godfrey."

© Jag, Maria, har översatt texten själv och därför har jag satt copyright på den. Den engelska texten får du däremot kopiera, men glöm aldrig att skriva mig som källa/via!



Via twilightktr.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0