Överraskningen från MTV 2?

Som jag berättade i ett tidagare inlägg, skulle MTV komma ut med ännu en överraskning. Förra gången fick vi ju en intervju med Robert där han bl.a. presenterade en ny Water For Elephants-trailer. Jag antar att detta är den andra överraskningen:

MTV:s Josh Horowitz (samma person som intervjuade Rob) ska göra en intervju med Taylor Lautner. Taylor kommer presentera den första trailern till hans nästkommande film, Abduction (premiär i USA den 23/9) och svara på ett antal frågor. Intervjun kommer att ske den 13 april, alltså dagen efter The Twilight Saga: The Official Illustrated Guide kommer ut. Wow - det händer mycket saker nästa vecka! Det gillar vi!

Jag är 99% säker på att detta är överraskningen som Josh twittrade om. 

När vi ändå pratar om Abduction så kommer här en nysläppt bild från filmen. Den föreställer Taylor Lautner och kollegan Lily Collins. Spännande att se Taylor i en annan roll än Jacob! Jag har faktiskt inte sett några andra filmer än Twilightsagan där Taylor är med, konstigt nog...



Via twilightsweden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0