Filmmusik

Filmmusiken till Twilight, New moon och Eclipse är gör så att man blir väldigt lugn och avslappnad.
Därför har jag lagt in tre här, en från varje film.







Jag tycker att hela The Twilight Saga har fantastiska soundtrack. Man kan riktigt känna en varm känsla genom hela kroppen, liksom jag gör när jag läser Twilight eller ser på filmerna. Eller, ja, lyssnar på filmmusiken. Det är nog den bästa filmmusiken jag någonsin hört. Till och med min mormor tyckte att den var bra (dock tyckte hon inte att Eclipse var något vidare, men det kan man nästan förstå). ;)

Vad tycker du? Är det den bästa filmmusik du vet och får du den där varma känslan när du läser/tittar eller bara kollar på en bild?


Jag hittade videorna på www.twilightsweden.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0